torsdag 2 april 2009

Ny hingstsajt?

Denna kände jag inte till... Lägger du upp din hingst innan 30:e april får du 3 månader gratis annonsering utan andra förpliktelser för dig... och genast började jag drömma...

BAR TE PLAUDIT PAUL och deras egna hemsida...

Geronimo har ju hamnat i fel kategori... för stor ju! Men åh vad fint det är med skäckar!!!

Suspisious Mischief är ju en bra storlek med sina 150 cm tycker jag... Men hittade inte mer info om honom på deras hemsida :-(

Fjordglimt sir Thomson RWD 17 har jag tittat på innan och gillat... men "tråkig" fux... Men han är ju läcker och står nära...

Parcybedw Boy George står i Mark (Torestorp)... och där står även arabhingsten Aydin.

Bara EN shettishingst i Västra Götaland var med: Jikas Sue-perStar RS 321 och det är tack vare ägaren som jag hittade till denna sajt... TACK ULRIKA!

Inga kommentarer: