torsdag 12 september 2013

Visst saknar jag hundar!

Rasmus har varit favoriten av alla!

Men jag efterlyser en del av hans söner och döttrar...
11 valpar födda i Sävsjö januari 2006. (För kort klicka på understruken text!) De var 8 tikar och 3 hanar och modern hette Bonnie, Blackie eller Bayiles. En av valparna hette Billy och jag tror han köptes av en man som höll på med kök och hette Hans Reivall eller nåt liknande.


Jag efterlyser även följande blandrashundar födda 2005-07-07:


BOSSE/ZORRO har bott i Landvetter, men tror han flyttat men vet inte om han bor där eller någon annan stans i Härryda kommun, men kan lika gärna flyttat. Han är "schäferfärgad" men mycket vitt på bröstet. 2006 ägdes han av Marcus Bengtsson men jag tror han bytt ägare.


BETTY som har bott i Frölunda/Tynnered. Men lever hon? Bor hon med Solveig Gustavsson?


Resten av valparna har jag lite koll på... Begitta (Zadie), Bobby, Bonus (Tarzan), Bella, Bea, Bessie, Boggie, Bojje (Zanto) och Bonzo.

Inga kommentarer: