söndag 28 september 2008

Harald har flyttat...

Harald har flyttat till Lilla Edet. En familj som var här i Ytterby/Kungälv och spelade fotboll hade sett lappen på Maxi och ringde. Så nu har jag ingen av föräldrarna till ynglena kvar... Nu får Dumma/Joakim bo i stora akvariet igen... :-)
Imorgon ska jag förhoppningsvis rida... Det var längesen nu, men jag har ju varit så förkyld. Har bara inte orkat... Ändå får jag betalt för det... *suck* Ibland känns det som ett måste. Jag borde tycka det är kul... Det gör jag när jag väl sitter på hästryggen... OFTAST... När inte hästen tycker se spöken lite var stanns... Jag saknar Frosty...

Det blåser mycket inatt... fick stänga balongdörren för den stod och slog... Nu är det tyst hos grannen under också.. de hade nog fest för det var mycket gap och hög musik...

Inga kommentarer: